FRÅGOR & SVAR

Nedan hittar du svar på vanliga frågor.

1. Min försändelse har inte kommit, vad gör jag?
Om ditt paket skickats spårbart har du fått information om fraktbolag och spårningsnummer i leveransbekräftelsen via e-post. Du kan spåra ditt paket här:

2. Jag har köpt fel vara, kan jag lämna tillbaka den?
Det beror på vad du har köpt. Kapade ämnen är specialanpassade produkter och omfattas inte av ångerrätt. Vid köp av hela längder har du 14 dagars ångerrätt, förutsatt att varan är i ursprungligt skick. Returfrakten står du för själv.
Fästelement går alltid bra att lämna tillbaka.

3. Jag har inte fått något bekräftelsemejl, vad gör jag?
Kolla först i din skräppost. Om du fortfarande inte hittar bekräftelsen, kontakta oss på [email protected].

4. Kan jag betala med kort när jag hämtar?
Inte än, men vi jobbar på det! Just nu sker betalning via hemsidan.

5. Hur lång tid tar det innan jag får eller kan hämta mitt paket?
De flesta varor finns på lager för omgående leverans. Normalt skickar vi din beställning inom 1-3 arbetsdagar. Skruv skickas oftast samma dag eller dagen efter beställning.

6. Kan jag hämta min beställning direkt?
Ja! Vi har lager och du kan hämta dina varor omgående hos oss på Backa Strandgata 15, Hisings Backa. Vi uppskattar om du lägger din order online och väljer "Hämtas" i kassan, så kan vi packa den innan du kommer.

Om du ändå vill komma utan förbokning går det bra – vi packar din order på plats medan du väntar, och du är välkommen att ta en kopp kaffe under tiden!

7. Kan jag ringa er?
Ja! Du kan nå oss på telefon: 0760-223313.

8. Får jag handla som privatperson?
Självklart! Handla precis som vanligt via hemsidan och välj privatperson i kassan.

9. Jag hittar inte det jag söker på hemsidan, kan ni ordna det ändå?
Vi har det mesta på lager, men om du söker något specifikt – kontakta oss på [email protected] eller via chatten, så hjälper vi dig!